3 Temmuz 2015 Cuma

73. MEKTUP; GECE KOKAN ÇİÇEKLERE VE UYKUYA ÖVGÜ

geç kaldım temmuz olmuş;
bir sürü yazacaklarım vardı; unuttum.
Joan Baez’e biletim vardı gidemedim kaldı.
Çok yorgunum.
Kendimi hasta edercesine çalıştım bu ara. Oluyo öyle dönemlerim ama çok uzun sürmeyecek yakında eski rutinime döneceğim. Buna da şükür ya bankacı olsaydım diye sayıklayarak uykuya sızıyorum.
Hava ne güzel dışarıda bu gece. Gece kokan çiçekler familyasından birinin kokusu geliyor.
Bugün kulenin orada bir adam düştü yere; fenalaştı galiba. İki genç kollarından tutup kaldırmaya çalıştılar kaldıramadılar. Bütün gün ara ara aklıma geldi adamcağızın akıbeti ne oldu acaba diye. Çünkü çok işim vardı ve koşturuyordum. Bence dünyayı kurtarıyordum; muhtemelen de kurtardım. Lavazzanın önünden üç kere geçtim her seferinde bir kahve içesim vardı beceremedim.
Kendime çok acıdım bugün; ama zaten epeydir acıyasım vardı.
Geçer.
Sevgiler
Jane


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder